fredag 13 april 2012

Klasen citat, topp 10.


Har roat mig med att samla vad Klasen har sagt under säsongen i min egen version av Lettermans "top ten", säkert missat några bra men här kommer min lista:

10. -Jag ska försöka göra så gott jag kan i defensiven.

9. -Det blir förhoppningsvis en bra kvalserie och sen spel i Elitserien.

8. -Oskarshamn är en skandal för svensk hockey. Det är en skandal att man kan vika ner sig, det finns inga ord.

7.  Jag hade kunnat få en högre lön i Elitserien

6.Jag ska bära det här laget

5.Det är inget märkvärdigt att vara kapten

4. Det är en sån lön en spelare av min kaliber har

3. Dom är ett gäng horor (Om Oskarshamn)

2. Jag har en familj att försörja. (Över 10 miljoner på en säsong gör att det blir knapert nu)

Och slutligen, det bästa citatet från Linus Klasen under säsongen:



Varför valde du Malmö Redhawks?
- Utmaningen.

1 kommentar:

  1. ''Klasse'' min vän i hear you,men vet du vad blir det tufft för dig så bidrar jag med en ''hussing'',bara hör av dig!!

    Bearmorgenthaler!

    SvaraRadera