onsdag 19 september 2012

Mitt tips: Så slutar kvällens matcher

Här kommer mitt tips på hur kvällens matcher slutar. Sist var det hyfsat då jag hade alla rätt på de matcher som spelades i Allsvenskan, Frölunda blev plumpen i protokollet. Så här tror jag att det går ikväll. 

Elitserien: 

AIK -  Brynäs 2 
AIK och Brynäs är lag som kommer att befinna sig i olika änder av tabellen den här säsongen och AIK har inlett skakigt. Tror att Brynäs kommer att ta hem poängen ikväll. 

Allsvenskan: 

Oskarshamn - Mora 2
Mora har sett riktigt bra ut i inledningen på säsongen. Man pressade Malmö riktigt bra och slog Södertälje. Oskarshamn vaknade till liv senast och det kommer bli en jämn match men tror Mora tar hem det till sist. 

Västerås - Troja 1 
Västerås kommer att bli bra med de förstärkningar som kommit in men man får inte glömma att laget inlett riktigt bra även utan NHL spelare. Troja har skrällt på och tagit skalper mot Oskarshamn och självaste Djurgården. Tror dock att man får vika sig mot Västerås. 

Karlskrona - Malmö 2 
Malmö har sett stabilare ut än på länge, man vinner även om det kanske inte alltid är speciellt snyggt så ser man till att göra det jobbet som måste göras för första gången på många säsonger. Axel Brage har gjort det bra i Malmös mål och jag tror att Karlskrona får inkassera ännu en förlust. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar