torsdag 20 september 2012

Mitt tips: Så slutar matcherna i Allsvenskan

Jag kör vidare på mina tips. Hade rätt på den Allsvenska matchen och på 3 av 5 i Elitserien, fick även rätt på Växjö men blev förlängning där.  Så här kommer mina tips 

Troja - Bofors 1 

Bofors har gått riktigt bra än så länge men det har Troja också, mot bättre motstånd än vad Bofors har haft. Troja har överraskat positivt hittills och jag tror att man bygger vidare på den positiva trenden också mot Bofors. 

Södertälje - Västerås 2 

Södertälje är nästan piskade att vinna, man har inlett med tre raka förluster och möter nu ett Västerås som har tre raka. Tyvärr tror jag inte att det blir vinst i den här matchen heller för SSK utan Västerås kommer vara klassen bättre. 

Malmö - Oskarshamn 1 

Platt fall för Malmö senast i bortamatchen mot Karlskrona, Oskarshamn imponerade mot Södertälje. Det kommer bli en jämn match men Malmö tror jag kommer se till att ta revansch för misslyckandet senast. Brage ut och Sjögren in förmodligen då avstängningen upphör på Sjögren om jag inte är helt ute och cyklar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar