torsdag 25 oktober 2012

Tips: Så slutar matcherna i Allsvenskan

Det blev några riktigt bra matcher i Allsvenskan och tabellen jämnades ut ytterligare. Så här tror jag att matcherna kommer att sluta imorgon. 

Leksand - Asplöven 1 

Asplöven har det tungt just nu, man tar inte ens poäng på hemmaplan just nu. Att då åka till Leksand och ta poäng känns väldigt långsökt, trots Niinimaa. Jag ger Leksand mitt tips och jag tror inte ens att det kommer bli riktigt jämnt. 

Bik/Karlskoga - Tingsryd 1 

Bik/Karlskoga och hemmaplan är en otroligt stark kombination just nu, jag tror att det kommer bli ett jobbigt läge för Tingsryd, som inte har imponerat den senaste tiden. Jag tror att Karlskoga kommer ta hem det här utan några större besvär.

Västerås - Almtuna 1 

Tråkigt att bara tippa hemmasegrar den här omgången men Västerås ser otroligt starka ut, Almtuna är visserligen totalt omöjliga att tippa, senast slog man till och med Djurgården. Men det här borde Västerås ta hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar