onsdag 31 oktober 2012

Tips: Så slutar matcherna i Allsvenskan

Flitigt matchande i Allsvenskan just nu vilket alltid är uppskattat. Det är viktiga matcher och viktiga poäng som står på spel i kampen om de olika strecken. Det känns som otroligt svårtippade matcher men så här tror jag att det slutar.

Almtuna - Örebro 2

Jag vet inte jag, Almtuna fortsätter spöka för mig när det gäller tipsen. Det finns inget lag man inte kan slå, men inte heller något lag man inte kan förlora mot. Det är så upp och ner att Almtunas matcher nästan är omöjliga att förutspå, tror dock på Örebro här.

Troja - Leksand 2

Leksand vann senast men har inte riktigt imponerat i sina senaste matcher, Troja har tagit några steg tillbaka sen inledning på serien och har det mycket tuffare nu. Tror Leksand tar hem det här till sist även om det blir en knapp seger.

Södertälje - Karlskoga 1

Karlskoga är en maskin just nu men det är Södertälje också och det kommer bli en intressant drabbning. Vinner Södertälje här så tar man viktiga poäng i jakten på att klättra i tabellen. Jag tror att man kommer greja det men Karlskoga kan man aldrig räkna bort, framförallt inte den här säsongen.

Mora - Västerås 2

Jag vet inte, det känns så otroligt ovisst i den här matchen, Mora slog Djurgården medan VIK förlorade mot SSK men man hade lite problem på backsidan i den matchen med spelare som saknades. Jag tror ändå att VIK kan studsa tillbaka direkt och ta en seger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar