fredag 9 november 2012

De skönaste citat jag fått men aldrig använt i text


Jag satt och gick genom lite gamla anteckningar som jag skrapat ihop under de intervjuer jag gjort. Vissa finns på papper, andra i datorn och jag hittade så många sköna citat från diverse hockeymänniskor jag pratat med men aldrig tagit med i någon intervju. Så här kommer några av de skönaste citat jag fått, utan källor dock, av förklarliga skäl.


Coach sa åt mig att backchecka. Vem fan tror han att han är? Jag backcheckar inte.

Vi skapade ungefär lika många vassa chanser som det finns vettiga modebloggare

Vi hade en riktigt bra gameplan, vi tänkte helt enkelt låta dom köra i första perioden och sen ta över matchen när dom slutade, riktigt bra plan hade det varit om dom hade slutat köra någon jävla gång.

Har du vad du behöver för att få matchen att låta intressant eller ska jag säga något mer?

Löjlig 10:a, jag sa bara till domaren att han och linjemannen borde byta jobb, sen kanske jag bad honom dra åt helvete också men ändå en löjlig 10:a.

Jag var bra förra matchen vi spelade iallafall.

Skönt att se att även domarkåren öppnat dörrarna för synskadade.

Det var en riktigt bra match, jag lyckades med typ allt, dominerade och ledde laget, men du kan inte skriva att jag sa det. Bättre om jag låter ödmjuk, skriv att det var en bra match av hela laget.

1 kommentar:

  1. "Skönt att se att även domarkåren öppnat dörrarna för synskadade."

    Detta räddade min dag

    SvaraRadera