torsdag 8 november 2012

Lite mer Conny Strömberg

Alltså, jag måste erkänna att jag inte har stenkoll på allt som händer i Conny Strömbergs fall. Jag har försökt snoka lite och det ska tydligen vara så att Karlskrona ligger bäst till av de klubbar som är intresserade. Han sägs vara "klar" enligt en bra källa men har inte fått det bekräftat ännu. 

Det jag kan säga är att Djurgården känns väl inte som ett stekhett alternativ för den gode Conny, Tingsryd är ju valfritt om man vill spela i. Men jag säger inte mer än så, vill ju inte bli anklagad för att förtala klubben eller något annat hemskt. 

Kan Conny vara klar för Karlskrona? Jag vet inte ännu, jag har en källa som säger det men utan bekräftelse på den så nöjer jag mig så. Men det känns väl som ett logiskt val, Karlskrona har ekonomin för det och har erbjudit ett kortare kontrakt vilket märkligt nog är var Conny vill ha. Varför han vill ha det så har jag faktiskt ingen aning om, kanske någon klubb utomlands som vill ha in något lite senare, men det är bara spekulationer från min sida. 

Det lär väl bli officiellt snart var han hamnar och jag kommer fortsätta hålla ett öga på den här historien, Conny är en spelare som intresserar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar