onsdag 14 november 2012

Tips: Så slutar kvällens matcher

Ni kommer inte undan mina tips även om jag ibland är lite sent ute. Så här tror jag att det går i kvällens matcher: 

Karlskoga - Djurgården 1 

Visserligen tog DIF poäng senast och Hörnqvist visade upp sig, men laget Djugården räcker inte till, jag tror att Karlskoga tar ännu en skalp ikväll. 

Västerås - Malmö 1 

Malmö har vaknat till liv, Mattias Persson har börjat leverera och fler med honom, men just nu känns Västerås som klassen bättre. 

Tingsryd - Almtuna X 

Bottenmöte med extremt viktiga poäng på spel. Almtuna behöver ta poäng här för att inte halka efter i kampen om strecket, Tingsryd imponerar inte just nu och jag tror att Almtuna kan knipa en eller två poäng. 

Asplöven - Troja 1 

Ja, jag tror faktiskt på en liten skräll här, Asplöven har spelat upp sig och har tre spelare från Luleå Hockey med ikväll. Det kommer vara viktigt och även om Troja har gått betydligt bättre tror jag på Asplöven här. 

Leksand - Oskarshamn 1 

Det är tvära kast för Leksand, först Mora i derbyt och nu Oskarshamn. Jag tror att Leksand kan utnyttja hemmaplansfavören och ta en seger här även om Oskarshamn aldrig kan räknas bort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar